well…

Ce-mi doresc eu tie…

ce se intampla cand suntem raniti? sangeram… ne doare… ne ingrijim rana… sau nu … dar sa zicem ca da… apoi prinde o coaja… pentru protectie de cele mai multe ori… sa nu pierzi tot sangele si sa mori… iar dupa o vreme, cand incet, incet, incet cojita incepe sa se cam desprinda… atat de incet incat daca o fortezi sa ajungi iar la sange, si atat de enervant incat sa te manance pielea si sa vrei sa o dai la o parte mai repede ….

Indiferent ca vorbim de o rana fizica sau nu totul este exact la fel… imediat ce rana da semne cat de mici de vindecare … hop si noi racaim rana… ca doar nu putem avea rabdare pana cade singura cojita si eventual nici semn nu mai ramane… sa stim ca a fost vreodata rana acolo…. dar deh… suntem oameni… ne mananca pielea si trebuie sa ne scarpinam….

Ce-mi doresc eu tie… imi doresc bine… imi doresc multe… imi doresc … si iar imi doresc …si o soapta mica acolo parca se aude… “Crede! Crede mai idioato, ca doar sa iti doresti nu este destul niciodata… trebuie sa crezi…”

 

Leave a comment